Min lokala hjälte

(rubrik saknas)

Morfar hade för sin lilla pension köpt sex biljetter och bjudit barnbarnen till föreställning i Hangaren subtopia – Cirkus Cirkör i Alby. När dagen var inne hade två av barnen feber och hosta. Vi ringer då för att höra om möjlighet att få ändra och komma nästa föreställning i stället. Döm om vår förvåning då vi får till svar att de inte återbetalar biljetter. Vi hävdar att vi inte vill ha pengarna tillbaka utan undrar bara om barnen kan få komma veckan efter på nästa föreställning. Ja ni får komma, men ni får köpa nya biljetter blev svaret!

Vilken värld vi lever i! här uppmanas föräldrar att de måste aktivera sina barn och har man många barn är det inte alltid lätt att få ekonomi till detta när arrangörer som arbetar för barns välmående och utger sig för att vara till för barnens bästa begär betalt två gånger! Ni får fortsätta klättra i era trapetser Subtopia, men vi kommer aldrig att bli besökare hos er igen, och kommer att tala om er till vänner och bekanta i inte så god ton! Och ja, morfars surt förvärvade 300 kronor av pensionen hoppas jag inte kommer till nytta. Så osmidigt och oproffsigt, för att inte tala om dåligt bemötande av er personal i telefon.

Sorgsen mormor!

Dåligt bemötande av av Subtopias personal