DEBATT: ”Postnord, nu får ni skärpa er!”

Genrebild Postnord.
Insändarskribenten är väldigt besviken på Postnord.
"Jag är djupt besviken på Postnord i Jordbro – får man räkningarna alls så är det när förfallodatumen passerats med flera dagar, man blir otrevligt bemött och problemen förnekas hos företaget", skriver "En som måste betala räkningarna fast de aldrig dök upp!".

Jag är djupt besviken på Postnord, i detta fall i Jordbro.

Här får man posten när räkningarnas förfallodatum har passerats med flera dagar – om man nu får posten över huvudtaget!

Jag blev tvungen att beställa nytt SEB-kort fyra gånger och när de till slut kom fram så kom alla fyra.

Så om avsändaren har skickat och mottagare inte tagit emot – vems är då problemet?

Jag får jaga ocr-nr via telefon hos olika företag för att kunna betala mina räkningar och nu misstänker jag att någon lagt vantarna på fem stycken Gröna Lund-kort som skulle ha kommit förra veckan.

Jag vill inte använda era tjänster längre om det ska vara så här!

Kan jag få välja ett annat företag eller är jag påtvingad er extremt dåliga företagsfunktion?

Sist jag ringde till centralen här i Jordbro blev jag både otrevligt bemött och totalt förnekad att problemet skulle ligga i er verksamhet!

Så om avsändaren har skickat och mottagare inte tagit emot – vems är då problemet?

Vad tycker du? Tyck till i ämnet – eller i ett helt annat ämne! Skriv din debattartikel eller insändare här!