Mellan den 23 och 29 april öppnar Sellpy dörrarna till sin första pop-up butik på Nordiska Kompaniet (NK).

Här kommer Stockholmarna kunna upptäcka ett utvalt sortiment av second hand-plagg och accessoarer.

I Sellpys pop-up butik har ELLE-redaktionen och stylisten Hanna MW handplockat sina personliga favoriter från Sellpys sortiment.

Exklusiva märken

Sellpy säger att besökare kan räkna med att hitta vårens trender och exklusiva plagg från varumärken som Prada, Miu Miu, Acne Studios, Ganni, Dior och Gucci.

– Att ta steget ut i det fysiska rummet med Sellpy och låta kunderna uppleva vårt premiumsortiment på plats är en viktig milstolpe för oss. NK är en ikonisk handelsplats och den perfekta miljön för att inspirera fler att välja second hand – utan att behöva kompromissa med känslan av exklusivitet, säger Alma Riihelä, Nordenchef på Sellpy, i ett pressmeddelande.