Fredrik Sundh ursäktar sig omedelbart.

– Som du kommer märka finns det inga kvinnor med i boken. Det är synd.

Kanske för att nörderiet kring skivsamlande av hävd har varit en strikt manlig business. Eller för att de bakom "Art of music" är samma personer som driver skivbolaget Busy Bee. Det vill säga Isse Samie (Håkan Hellströms A&R), designer John the Fisherman (egentligen Johan Lindberg), Per Faeltenborg och Fredrik Sundh.

Förutom skivutgivningar har gänget också gett ut böckerna "Hellstrom street art" och "The boy in the paisley shirt" av Fredrik Sundh om göteborgska poporaklet Hans Sidén och hans ikoniska 60-talsbilder.

Nu har kvartetten lockats av skivomslagens magi. Eller, för att förtydliga, svenska, handgjorda skivomslag. I "Art of music" får man möta konstnärerna bakom omslagen, som Love Antell, Jockum Nordström, Jens Fänge med flera.

– Det har funnits så mycket material att vi hade kunnat göra en coffetablebok, menar Fredrik Sundh.

Idén till boken har länge legat och puttrat, för att sakta växa fram.

– Det är en brokig samling människor som ligger bakom den, säger Fredrik Sundh, som konstaterar att första utgåvan redan har blivit en succé.

– Just nu funderar vi på om vi ska göra en ny upplaga eller om det ska stanna vid de här 500, exklusiva, som vi redan gjort. Vi gör ju inte det här för pengar, utan det hamnar mer på rolighetskontot, säger Fredrik Sundh.